Bilder

Idag har det varit jätte fint väder i Boden satt och tittade från jobbets fönster och längtade ut på en lång promenad med vovvarna.
Jag har fått lite bilder från Kerstin som har Dennis & Ville, tack snälla för dom fina korten på pojkarna.


Ville & Dennis sitter så fint


Vackra Dennis.

Söndag

Kom hem från Göteborg i fredags kväll och var slut i skallen av en förkyldning som jag fick på vägen ner och det är ingen stor hit att sitta på flygplan.
Äntligen så har jag fått mitt hemsida program att fungera Frontpage, tack Mats Granström för all hjälp.
Har uppdaterat valpsidan också.


Hipp Hipp Hurra

GRATTIS Skrållan Limetree Sweetest Taboo som fyller idag 11 år, en dam som är Still going strong.


Skön dag

i dag söndagen var en jätte skön dag när jag gick ut med hundarna det var  -12 ute men jätte skönt, kom ut på en åker och stog där solen värmde så skönt. Lägger ut några bilder från dagens fotografering.

Nästa alla jagade varandra.

Kryddan hade rally ute idag

Tre syskon med mamma Maggie i backom.

RSS 2.0