Träning

I helgen så tränade Janne med Ronja lite och det gick mycket fint
Jag passade på att träna lite vardagslydnad med Mimmi Flambirds Material Gril







Grattis


Det är Kindness Magic Agate of Beauty som är 7 veckor på fotot.
Jag vill säga Grattis på 5 årsdagen till hela kullen.

BIS-4

SCK Norrbottens lo anordnade en inoff utställning i går långfredag för alla raser, det blev en fin träningsdag för våra tre hundar.
Min fina Kryddan Flambirds Maid In Heaven gjorde det och hon blev BIR BIG-1 och till slut BIS-4
Vi ställde även ut våran Ronja Zumas Getzemane hon blev BIR BIG-4.

Flambirds Maid In Heaven BIS-4


Foto

Idag har jag semester och var ute och fotade lite fick med Gammelstads kyrka, sedan så sätter jag in en bild på en blomma som jag har och jag vet inte alls vad den heter.
Den blommar när jag är snål om vatten till den, konstig blomma.



RSS 2.0