Kudde


Matte får nog köpa mig en skönare kudde.

Nytt husdjur

Vårat nya fyrbenta husdjur  


Nya kort

Nu har vi uppdaterat våran hemsida med nya bilder på alla våra  hundarna, helbilder.
http://hem.passagen.se/flambird

Collie SM

Den 2-4 Juli så hade SCK Norrbottens Lo sitt första Collie SM.
3 Juli så hade vi anmält Ronja till Bruksklassen Lägreklass spår - det gick ganska bra för husse & Ronja 4: placering och 388 p godkänd i lägre klass spår och med det så får matte och Ronja ställa ut i bruksklass, Oj vad roligt, för vi har en vacker tjej,


SM utställningsdagen den 4.7 så ställde jag ut tre collies, min vackra Flambirds Maid In Heaven blev 1-2 Ökl 3 BT - henne mor Kindess Magic Agate of Beauty blev 1-4 Ökl, Sedan så kan jag vara så Jätte stolt över min " Still going strong"
Limetree Sweetest Taboo hon blev 1-1 Vetkl CK BIR & BEST IN SHOW - Veteran SM inte illa för en dam som är 11 år 4 månader. Bild nedan.
SNKK hade utställning 5.7 där jag ställde ut Flambirds Maid In Heaven med 1-3 Ökl CK,


RSS 2.0