Snö

Idag tog vi  i en underbar promenad med våra hundarna på isen, solen värmde och och det var så jätte skönt.
Jag passa på att ta några kort på hundarna när dom busade med Janne.
Idag for vi till Djurklinken i Öjebyn dom hade invigning av derras nya lokal, men WOW vilken lokal dom har fått och fräsch.

Lek

Spring till Matte

Jippi jag har en pinne

Vad säger ni!!

Snö

Oj vad det har kommit snö, nu är jag jätte less, våra hundar tycker att det är roligt.
Alla våra fina gå stigar som vi har gjort i vinter har snöat igen.
Här kommer lite bilder på vovvarna.

Promenad med hundarna

Jippi jaga Ronja som har pinnen.

Min vackra Kryddan

Och så har vi herren i huset Teddy.

Jokkmokk 14.2

Jag är så jätte stolt över min " Grand Ood Lady" som jag har hemma Limetree Sweetest Taboo, denna fröken fyller 11 år i mars och hon gjorde det igen igår, Vi var på våran första utställning för i år och den var i Jokkmokk 14.2.

Limetree Sweetest Taboo 1 HP BIR BEST IN SHOW Veteran
Vi ställde även Maggie & Ronja men dom fick bara slätta 1:or domaren var hård eller var hon det?

RSS 2.0